- 12 juli 2018
- | Bron: Foodprocess
Quantified Sustainabile Benefits overtuigt jury's DPO en BCM
Quantified Sustainabile Benefits overtuigt jury's DPO en BCM Gouden en zilveren onderscheidingen voor duurzaamheidscampagne van Master Builders Solutions ‘Quantified Sustainabile Benefits’ - de duurzaamheidscampagne van Master Builders Solutions - overtuigde de jury van de Deutscher Preis für Onlinekommunikation (Duitse prijs voor onlinecommunicatie) én van de Best of Content Marketing Award (BCM), de grootste Europese competitie voor contentmarketing. De campagne sleepte niet alleen het goud in de Deutscher Preis für Onlinekommunikation 2018 in de categorie ‘Microsite’ in de wacht, maar kreeg ook nog drie zilveren onderscheidingen in de Best of Content Marketing Award 2018 in de categorieën ‘B2B Campaign’, ‘B2B Crossmedia’ en ‘B2B Microsite’. De resultaten zijn kwantificeerbaar en meetbaar met gecertificeerde instrumenten zoals de Life-Cycle-Analyzer (LCA) voor beton of de Eco-Efficiency Analysis. Marti Tunnelbau is daarvan een voorbeeld. De Zwitserse tunnelbouwer ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.